уторак, 24. април 2018.

ZAFUL haul

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥


Prije par dana recimo su mi stigle stvarčice sa sajta Zaful.
Svim stvarima sam jako, jaako zadovoljna i jedva sam čekala pokazati vam.


Dakle prva stvar je majica, obična crna sa ovim malim alienom na majici.
Super su im ove jednostavne majice, skoro svaki put naručim jednu za sestru i ona je stvarno zadovoljna, a i meni se kvalitet čini vrhunski svaki put.


Do sad nikako nisam naručivala donji veš sa ovih stranica, generalno, ovo mi je prvi put i moram priznati da sam oduševljena!
Prvo, ovo predivno izgleda i mislim da bi se svaka žena oduševila i kupila da ovo vidi. Divno je, detalji su super urađeni, kvalitetno je napravljeno, imate tople preporuke za donji veš, bar ovaj komad koji sam ja uzela!
SHOP HERE




Ljubim vas! ♥

Нема коментара:

Постави коментар